صفحات

۱۲/۰۱/۱۳۸۷

یک صنف قوی!

امشب به صورت اتفاقی با یکی از دکه داران نزدیک به میدان انقلاب سر صحبت را باز کردم و پرسیدم که کدام روزنامه ها بیشتر فروش می روند؟ دکه دار تاکید داشت بعد از روزنامه همشهری که به دلیل آگهی هایش پر فروش است (این اظهار نظر ایشان است) روزنامه اعتماد و سپس اعتماد ملی بیشتر مورد توجه هستند و کیهان را هم کسی تحویل نمی گیرد!

بعد که پرسیدم اوضاع وطن امروز چطور است؟ حکایت عجیبی شنیدم؛ دکه دار تعریف می کرد که فروش وطن امروز برای مدتی خوب بوده و مورد استقبال نسبی قرار گرفته است، اما با انتشار یک گزارش توهین آمیز* به صنف دکه داران در این نشریه، اعضای صنف به صورت هماهنگ نشریه را از معرض دید عموم خارج می کنند و از آن به بعد و حتی وقتی هم که این تحریم پایان می گیرد دیگر وطن امروز جایگاهش را از دست می دهد!

واقعا تا حالا و علی رغم چند سال کار در محیط مطبوعات هیچ گاه تا این حد به قدرت این صنف نسبتا همکار فکر نکرده بودم.

پی نوشت:

* گویا این مطلب مدعی شده که برخی دکه داران شب ها از کیوسک های خود به عنوان مکان فساد استفاده می کنند.

- دکه دار مدعی بود هفته نامه همت که با تیتر و عکس جنجالی خود از طرف حامیان احمدی نژاد همه را شوکه کرد و بلافاصله هم خبر توقیفش منتشر شد هنوز هم تجدید چاپ می شود و در اختیار دکه داران قرار می گیرد. (خنده دار اینکه از دیدگاه دکه دار بی نوا این نشریه متعلق به هواداران خاتمی بود! آن هم به این دلیل که به هاشمی حمله کرده بودند!!!)

- دقیقا نفهمیدم دکه دار گرامی از سر تمسخر، گلایه و یا واقعا برای اطلاع می پرسید که «این میرحسین توی این 20 سال کجا بود؟» به هر حال تصمیمش کاملا قطعی به نظر می رسید که «فقط خاتمی».

با عضویت در خبرخوان، «مجمع دیوانگان» را از طریق «خوراک خوان» پیگری کنید

۱ نظر:

ناشناس گفت...

http://www.hazl.com/tanzesiasee1.htm

مطلب ورود به انگليس

ساخت سال 1388 مجمع دیوانگان.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده