صفحات

۹/۲۲/۱۳۸۶

دی روز (بیست و سوم) آذرماه 86

من به دوزخ نیاز دارم!

خیلی وقت‌ها با خودم فکر می‌کنم که چطوری به ذهن انسان خطور کرده که مفاهیمی مثل خدا، شیطان، بهشت و یا دوزخ رو به وجود بیاره؟ و جواب همواره یکی بوده: نیاز!

من اعتقاد دارم بشر به وجود خدا نیاز داشته، برای اینکه در طبیعت وحشی و ناشناخته خودش رو تنها احساس می‌کرده و نیازمند یک نیروی برتر بوده تا بهش تکیه کنه، پس خدا رو خلق کرده.

من اعتقاد دارم بشر به وجود شیطان نیاز داشته، برای اینکه تمامی بار گناهان و اشتباهات خودش رو بر دوش دیگری قرار بده، پس شیطان رو خلق کرده.

من اعتقاد دارم بشر به وجود بهشت نیاز داشته، برای اینکه به خودش امید بده تا روزی به تمامی لذاتی که در این دنیا ازش محروم مونده دست پیدا می‌کنه، پس بهشت رو خلق کرده.

و من اعتقاد دارم بشر به وجود دوزخ نیاز داشته، برای اینکه به خودش وعده بده تمامی جنایت‌کارانی که هیچ گاه در این دنیا به سزای اعمالشان نمی‌رسند روزی مکافات خواهند دید، پس دوزخ را خلق کرده.

«کاظم دارابی»، سرکرده گروه تروریستی که با ترور دکتر شرفکندی و سه تن دیگر در رستوران میکونوس آلمان یکی از کثیف‌ترین جنایات سیاسی پس از انقلاب را رقم زد از زندان آلمان آزاد شد و با عزت و احترام(!) قدم به خاک ایران گذاشت.

یک جنایت‌کار دیگر از بند مکافات در این دنیا رهایی یافت، من به وجود دوزخ نیاز دارم، پس دوزخ هست.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
وقتی میبینم یه همچین تروریستی با عزت و احترام وارد میشه یاد نواب صفوی میفتم که بعد از ترور احمد کسروی همینطور با عزت احترام آزاد شد.
پاسخ کامنت شما رو در همون کامنتها دادم
موفق باشی

ساخت سال 1388 مجمع دیوانگان.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده