صفحات

۳/۱۹/۱۳۸۸

من خون می بینم

من خون می بینم؛ من جنگ و درگیری می بینم؛ من آشوب و هرج و مرج می بینم؛ امیدوارم چشمانم اشتباه کند اما من یک فاجعه بزرگ می بینم.

من گمان می کنم شاید ظرف سه روز و در نهایت ظرف 10 روز آتش زیر خاکستر کشور شعله ور می شود؛ خیابان ها صحنه جدال و درگیری می شود؛ مردان مسلح در خیابان ها به راه خواهند افتاد و سنگ فرش شهر بار دیگر به خون رنگین خواهد شد.

کاش من اشتباه کنم؛ اما من یک پایان تلخ می بینم؛ یک پایان محتوم که دیگر هیچ کس نمی تواند از وقوعش جلوگیری کند.

من تنها می توانم دعا کنم؛ من دعا می کنم که نظامیان به پادگان ها برگردند؛ ارتش و سپاه در برابر مردم قرار نگیرند؛ نیروی انتظامی بی طرفی خود را حفظ کند و عقلانیت در سطوح بالای نظام بر جنون و شهوت پیروز شود.

پی نوشت:
یاد شعری از پابلو نرودا افتادم که یادم نیست!
یکی می گفت من یاد 32 افتادم؛ نمی دانم درآینده راجع به چنین روزهایی چه برداشت و قضاوتی خواهیم داشت، فقط برای ثبت در تاریخ می نویسم که باور کنید کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم؛ راه گریزی باقی نمانده.

تنها با یک کلیک به عضویت «مجمع دیوانگان» درآیید

۴ نظر:

آینده ما گفت...

ارمان جان کاش بیشتر شرح میدادی.. از خوندن این پست نگران شدم!خبرهای نگران کننده وجود داره اما تحلیل شما یک چیز دیگه هستش.. میشه بیشتر توضیح بدید و برداشتهای خودتون رو مستند بگید. حداقل در پست بعدی
ممنون

سلاله گفت...

سلام
این پست شمادر واقع دعوت غیر مستقیم از مردم جهت شورش و اغتشاش است .ظاهرا امر بر شما مشتبه شده است اینجا ایران است نه شیلی !!! و ما دهه 80 را به فضل الهی به پایان می رسانیم و هیچ ارتباطی هم بین این سالهای عزتمند و غرور آفرین و آن سالهای سیاه و ذلت بار نمی بینیم .
و آخر اینکه :
اگر ما نخواهیم دیده های شما رو ببینم چه کسی رو باید ببینم.
یاعلی مدد

آینده ما گفت...

سلاله عزیز, فکر کنم درصد برداشتتون از مطلب یکم غلیط بود. آرومتر لطفا

ArmanParian گفت...

خدمت دوست عزیزی که علاقه ندارد دیده ها و شنیده های بنده را ببیند عرض می کنم که تنها راه و منطقی ترین راه آن است که به وبلاگ شخصی بنده مراجعه نکنند. تعریف وبلاگ شخصی جایی است برای بازتاب دیده ها، شنیده ها و عقاید بنده. باور کنید هیچ اجباری هم در ورود به این صفحه وجود ندارد.

ساخت سال 1388 مجمع دیوانگان.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده