صفحات

۱۲/۱۱/۱۳۸۷

یک عمر دیر رسیدید آقای احمدی نژاد

گویا شب گذشته جناب آقای احمدی نژاد به صورت سرزده و در ساعت 10 شب وارد خوابگاه دخترانه کوی دانشگاه (خوابگاه فاطمیه) شده اند و تا حوالی ساعت 2 نصفه شب هم پای صحبت دانشجویان نشسته و مشکلات آنها را جویا شده اند. ساعت 3 نصفه شب هم وزیر علوم و رییس دانشگاه را فراخوانده و دستور پی گیری مطالبات دانشجویان را داده اند. (از آفتاب بخوانید)

فکر نمی کنم حرف زیادی بتوان در مورد چنین رفتارهایی از جانب احمدی نژاد زد؛ دیگر تازگی خود را از دست داده و جذابیتی ندارد. تنها به این دلیل که این بار مراجعه ایشان به یک مکان دانشجویی بوده است خدمتشان عرض می کنم: «دیر رسیدید آقای رییس جمهور، خیلی هم دیر رسیدید؛ شاید ساعت 10 شب برای صحبت کردن با دانشجویان خوابگاهی بیش از حد هم دیر نباشد، اما رسیدگی به مشکلات دانشجویان در شش ماهه پایان ریاست جمهوری بسیار دیر است؛ آن هم کمتر از یک هفته پس از آنکه امیرکبیر را به خاک و خون کشیدید و زندان ها را به خوابگاه دانشجویان بدل ساختید؛ نه آقای احمدی نژاد؛ باور کنید دیگر خیلی دیر است».

پی نوشت:

بیانیه شاخه دانشجویی مشارکت را در مورد وقایع اخیر از اینجا خواندم. جسارتا و با تمام احترامی که برای دوستان خودم قایل هستم کاملا خجالت آور بود. به نظر نویسندگان این بیانه نه دانشجو هستند و نه هیچ گاه در فضای جنبش دانشجویی کشور فعالیت کرده اند.

تنها با یک کلیک به عضویت «مجمع دیوانگان» درآیید

هیچ نظری موجود نیست:

ساخت سال 1388 مجمع دیوانگان.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده